Grzes O.
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iława
|
Wysłany: Wto 22:16, 01 Gru 2009 Temat postu: JĘZYK SPECJALISTYCZNY umowa na 8.12 |
|
|
Dziwne znaki to prawdopodobnie różne znaki interpunkcyjne.
Nic na to nie poradzę, taka była treść maila...
Zadanie na 8.12, gdyby sie nie czytalo zglosic sie, wysle w zalaczniku.
Pozdrawiam,
J.I.
Umowa dostawy-projekt
Zawarta w dniu ........... r. w Pyrzycach
pomiędzy:
Szpitalem Powiatowym, ul. Jana Pawła II 2, 74-200 Pyrzyce
reprezentowanym przez:
1. Dyrektoraâ�� mgr inż. Ryszarda Grzesiaka
2. Główną księgową â�� mgr Katarzyną Borto
zwanym dalej â��Zamawiającymâ��
a firmą
reprezentowanym przez:
1.
2.
zwanym dalej â��Wykonawcąâ��.
§ 1
Podstawą zawarcia umowy stanowi oferta Wykonawcy przyjęta w wyniku przetargu nieograniczonego poniżej 137000 tys.euro na dostawę â��środków dezynfekcyjnychâ�� do Szpitala w Pyrzycach, ogłoszonego w w dniu 05.10.2007r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej i Biuletynie zamówień publicznych.
§ 2
Zamawiający kupuje od Wykonawcy towar w ilości, cenie i na warunkach płatności zgodnych z załącznikiem do niniejszej umowy stanowiącym jej integralną część.
§ 3
1. Strony ustalają maksymalną wartość umowy na kwotę ....... zł
brutto, (słownie: ). Powyższa cena obejmuje dostawę towaru określoną w pakiecie nr ....
2. Zapłata ceny za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 2 niniejszej umowy uregulowana zostanie w formie przelewu na konto Wykonawcy:
..............................................................................................................................
w terminie 30 dni liczonych od daty wykonania danej części zadania, na podstawie faktury dostawy dokumentującej wykonanie części zamówienia.
§ 4
Umowa zostaje zawarta na 1 rok tj. od ......... r. do ......... r.
§ 5
1. Dostawa całości zamówienia realizowana będzie wg zapotrzebowań zamawiającego składanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
2. Zamawiający określa wielkość każdej dostawy przez złożenie u Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej lub faksem.
3. Koszt dostarczenia towaru do magazynu Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia, określonego umową.
§ 6
1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień częściowych składanych sukcesywnie w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia złożonego na piśmie lub faksem.
2. W przypadku niedotrzymania terminów określonych w ust. 1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę:
- przy zwłoce do 14 dni w wysokości 0,3% wartości niezrealizowanego zamówienia za każdy dzień zwłoki,
- przy zwłoce powyżej 14 dni w wysokości 10% wartości danej dostawy.
3. Jako zwłokę w dostawie Zamawiający traktował będzie również wszelkie niezgodności dostawy w stosunku do zamówienia (ilościowe,jakościowe,uszkodzenie towaru lub jego opakowanie).
4. W przypadku gdy szkoda Zamawiającego przewyższy wysokość kar umownych, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowanie na zasadach ogólnych do wartości poniesionej szkody.
§ 7
1. Zamówienie realizowane jest według cen brutto zawartych w załączniku do umowy.
2. Ceny o których mowa w ust. 1 nie ulegną podwyższeniu w czasie trwania umowy.
3. Ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji umowy, chyba, że zajdą okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć przy podpisywaniu umowy tj.
- zmiana cen urzędowych,
- zmiana stawek podatkowych lub stawek celnych.
5. W przypadku zmian cen spowodowanych okolicznościami, o których mowa w ust. 3 ceny ofertowe ulegają zmianie proporcjonalnie do zmian cen urzędowych, zmian stawek podatkowych lub stawek celnych. Zmiana obowiązuje od dostaw realizowanych po dniu wejścia w życie zmian wymienionych wskaźników po przedstawieniu przez strony dokumentów potwierdzających te okoliczności.
§ 8
1. W przypadku zwłoki w płatności Wykonawca ma prawo obciążyć Zamawiającego odsetkami za zwłokę.
2. Wykonawca zrzeka się dochodzenia odsetek z tytułu zwłoki w zapłacie, jeśli nie wystąpi z roszczeniami o ich zapłatę w terminie 14 dni od uregulowania należności głównej.
§ 9
1. Strony zastrzegają sobie prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia niniejszej umowy na dostawę każdego z produktów osobno w przypadku zmian dotyczących jego stosowania w oparciu o wiedzę medyczną i w przypadkach powyższych dopuszcza się możliwość zawarcia stosownego aneksu do niniejszej umowy.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
5. Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowych zamówień z wolnej ręki, nie przekraczających łącznie 20% wartości zamówienia podstawowego, których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć, oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych, zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego. Przy udzielaniu zamówień dodatkowych stosowane będą parametry cenowe i jakościowe określone w niniejszej umowie.
6. Wykonawca nie ma prawa zbywania wierzytelności wynikających z niniejszej umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzes O. dnia Wto 22:19, 01 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|